www.prachtvinkenforum.nl

Forum van de Speciaalclub Australische Prachtvinken & Papegaai Amadines
Het is do 15 nov 2018, 15:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: landelijke tentoonstelling Elst 2009
BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2010, 16:15 
lid

Ik had begrepen dat de uitslagen van de landelijke T.T. die is gehouden in Elst
op 5 december van het vorig jaar op de site van de Sap&Pa of op het forum vermeld zouden worden samen met misschien ook nog foto's :?:
Als ik naar de website van de Sap&Pa ga kom ik nog uitslagen van de tetoonstelling van 2007 tegen :!:
Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om iedereen een gelukkig en gezond 2010 toe te wensen en een goed kweekseizoen.

Profiel  

Berichttitel: Re: landelijke tentoonstelling Elst 2009
BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2010, 21:23 
lid

Dat moet het bestuur doen, en ik zit niet meer in het bestuur. Dus ik speel hierin geen rol.

Wat ik heb begrepen is dat Gerrit Streefkerk de gegevens paraat heeft en dat die nog op de site geplaatst moeten worden, maar van het bestuur heeft niemand (ik ook niet trouwens) verstand van websites. Onze oude website bij freewebs daar kon je het zelf, want daar had je geen programmeer kennis voor nodig, maar sinds het bestuur van Ton K. en Stef den T. hebben we een andere website, waarop je zonder programmeerkennis niet veel kunt.

Dus Gerrit zou dat aan Ruurdwietze Kort vragen die ons bijstaat in dit soort zaken, of Gerrit dat gedaan heeft? Geen idee.
Ik weet wel dat Gerrit op het moment erg druk is want hij moet examen doen om keurmeester te worden (theorie half december) en praktijk tijdens Apeldoorn, plus ik heb begrepen dat zijn werk er uit bestaat om het wegennet berijdbaar te houden, en wie de laatste maand naar buiten heeft gekeken heeft ongetwijfeld wat sneeuw en ijs waar kunnen nemen.
Ik neem aan dat ook Gerrit maar 24uur in een dag heeft en dus zal het er wel bij ingeschoten zijn.

Wat wel erg fijn zou zijn is een SAP&PA lid die het bestuur zou kunnen bijstaan bij het beheer van de website.
Ben jij of weet jij een persoon die dat kan en wil doen: Meld je bij ghet bestuur!

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2010, 23:16 
lid

Nou Hans het was ook geen vraag aan jou wat betreft het plaatsen van die uitslagen,
want ik weet dat jij niet meer in het bestuur zit.
wat betreft het bijhouden van de website daar heb ik geen verstand van en ik weet niet of dat makkelijk te leren is zonder progammeerkennis.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2010, 02:18 
lid

Hans mijn antwoord was ook niet specifiek aan jou gericht. Ik geef een toelichting omdat degenen die nu in het bestuur zitten geen forumtijgers zijn, dat mag best wel iets meer zijn heren hoor :!:
Anders komt er misschien helemaal geen antwoord en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Verder is het ook geen verwijt of verwijzing naar de vraagsteller of het beroemde bal terug kaatsen. Niets van dat alles.
Ik ben er heel eerlijk in, en dat was al zo toen ik nog in het bestuur zat, de website is echt een probleem, vandaar ook mijn opmerking aan iedereen die het betreft....
HansvdWeerdhof schreef:
Ben jij of weet jij een persoon die dat kan en wil doen: Meld je bij ghet bestuur!

We zoeken echt iemand die de website voor ons kan updaten en uit kan bouwen. teksten aanleveren dat kunnen en willen ook anderen wel doen, maar het gaat echt om het plaatsen van teksten en foto's etc op de site, dus het technische gedeelte.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]