www.prachtvinkenforum.nl

Forum van de Speciaalclub Australische Prachtvinken & Papegaai Amadines
Het is wo 21 nov 2018, 02:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: zaterdag 10 december 2011; Landelijke tentoonstelling
BerichtGeplaatst: ma 05 dec 2011, 22:05 
lid

Ben ook benieuwd. Hopelijk meer dan vorig jaar. :roll:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 07 dec 2011, 20:24 
lid

Laatste ontwikkelingen betreffende de tentoonstelling zaterdag a.s.

DE TENTOONSTELLING GAAT NIET DOOR.

Na eerdere positieve berichtgeving werd ik donderdagavond door de beheerder van het dorpshuis nogmaals gebeld met de mededeling dat;
De burgemeester door middel van een noodverordening alle binnen en buitenevenementen heeft afgelast.
Daarna heb ik via het infonummer van de gemeente Rhenen een woordvoerder aan de lijn gehad met dezelfde mededeling.

DE TENTOONSTELLING WORDT DAAROM AFGELAST.

Onderstaand het artikel op de website van de gemeente Rhenen.
Citaat http://http://www.rhenen.nl
Zaterdagmorgen, 10 december 2011, wordt de bom gedemonteerd. In verband hiermee moeten bewoners in Elst (gemeente Rhenen) en in het buitengebied van de dorpen Ingen en Eck en Wiel (gemeente Buren) in een straal van 1320 meter rond de bom tijdens de demontage in hun huizen blijven.

Bewoners moeten om 10.00 ‘s morgens in hun huizen zijn. Zij moeten ramen en deuren gesloten houden. Uit voorzorg moeten zij ook de gordijnen en/of jaloezieën sluiten. Hoe lang de bewoners in hun huizen moeten blijven is niet bij voorbaat aan te geven. Bewoners moeten rekening houden met meerdere uren. Pas als het gebied vrij wordt gegeven, mogen de bewoners weer naar buiten. De ontruiming blijft beperkt tot een straal van 300 meter rond de bom. Concreet betekent dit dat één woning in Elst ontruimd wordt. Ook het vee en huisdieren in het gebied moeten binnen blijven.

De bom wordt ter plaatse gedemonteerd en naderhand op een speciale locatie, gecontroleerd, tot ontploffing gebracht. Vanaf 10.00 uur wordt alle wegverkeer, lucht- en scheepvaart in en boven het gebied stilgelegd. De veerpont Ingen-Elst is uit de vaart. Alle wegen naar het gebied zullen door de politie worden afgesloten. Voor iedereen die niet in het gebied moet zijn, is er dan ook het dringende verzoek om weg te blijven.

Einde citaat van de website gemeente Rhenen.

Namens het bestuur Speciaalclub Australische Prachtvinken & Papegaai Amadines;

Paul Commandeur

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 21 jul 2012, 23:21 
lid

HansvdWeerdhof schreef:
ja, door zo lang te wachten met info geven vraag je wel om afzeggingen, Henk uit Nijkerk komt waarschijnlijk ook niet, ik heb hem aangeboden zijn vogels mee te nemen voor hem, maar of hij het gaat doen dat weet ik nog niet.
Misschien moet iemand anders (bestuur of arjon) hem even pushen om dat toch even te doen.
Hij kan ze vrijdag (of zo), zaterdag morgen vroeg oid, bij me komen brengen dan zorg ik wel dat ze in Elst komen.

Les voor volgend jaar: Bestuur moet actiever worden, harder en vooral eerder aan de boom schudden
Plus zorgen dat het in de TT agaenda van Onze Vogels staat, net als de regioshows aanmelden.
Te afwezig heren, er moet af en toe wel wat gebeuren.
Op dit forum aanwezig zijn, op de website informatie zetten (en op tijd) kortom: actiever worden, zo veel werk is dat nou ook weer niet.

Kortom: Meedoen allemaal aan deze show, dit is voor de toekomst heel erg belangrijk, zie het succes van zebravinken en gouldsshows, kost even tijd, maar over een paar jaar dan wordt dit voor de kwekers van onze soorten de belangrijkste show van het jaar, dus nu investeren er in, betaalt zich later zeker uit !!!!
En dat uitbetalen kun je ook letterlijk nemen, want veel bezoek betekent vogels verkopen, zonder veel moeite, voor een prima prijs.

Ik zag net dat in de tt agenda ( bijlage onze vogels ) dat de landelijke tt in soest er weer niet in staat ( online versie ook niet ) .
Beetje jammer . zo krijg je natuurlijk nooit geen show vergelijkbaar met bijv de speciaalclub zebravinken .

Moet er wel bij zeggen dat kritiek vanaf de zijlijn erg makkelijk is , maar ik wou het toch even kwijt .

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]