|
lid |
Geregistreerd op: wo 08 jul 2015, 14:26 Berichten: 48 Woonplaats: Rhenen
|
Nou sorry allen. Ik krijg het niet voor elkaar om er een foto op te plaatsen. Computers is niet helemaal mijn ding. Ik ben ook lid bij de scap, en daar lukt het me wel om foto's te plaatsen. helaas op dit forum niet. Dus het houd over. De twee vogels toen ik ze mee naam waren zeer licht van kleur (wit). Er zat toen al een hele lichte bruine gloed over de rugdek. Maar dan moest je echt goed kijken. Bij mij zitten ze in een ruime kooi op daglicht. En nou worden ze langzamerhand donkerde van kleur op de rugdek. En net boven de poten komt ook een mooi bruin vlekje tevoorschijn. En het befje was al heel licht bruin. Toen ik ze mee naam dacht ik aan creme-ino. en toch vond ik ze daar veelste licht voor. (bijna albino) En nu worden ze veel mooier van kleur vind ik zelf. Maar al met al dacht ik aan creme-ino, maar wat denkt de kenner hiervan. En kan ik dit koppel op elkaar zetten voor de kweek. Ik vind ze nog al vrij klein van postuur ben ik bang van. Of kan ik beter een paar zeer forse vogels aanschaffen om mee te kruisen. Wat is nou de beste optie wat ik er mee kan gaan doen. Gr Gerwin
|
|